mandag 26. april 2010

Dude!



Det er en del covere som er gøyale og som faktisk skjuler en plate med bra innhold på innsiden. Egentlig hadde jeg tenkt å slenge ut coveret til Devin the Dude der han sitter på dass og leser avisa, men så kom jeg over coveret til hans rykende (som Devin alltid er) ferske skive. OnklP kopierte for øvrig toalettcoveret til sin soloskive, tegnet av Martin Kellerman (ja, han som tegner Rocky).

Fittepreik og tjall er det Devin stort sett fyller tekstene sine med, og personlig har jeg gått litt lei. Men han er så jordnær og karismatisk at jeg liksom ikke går helt lei likevel. Her er det lite glamour og skryt å finne, og med unntak av nevnte J-Zone, Redman og kanskje Slick Rick er det få andre rappere som er like hysteriske. Han er flink til å fortelle, og the beats er som regel supersløye saker - for en dag på balkongen i sval sommerbris.

Har ikke så mye å si om dette coveret, egentlig - bilde og tittel sier sitt. Gleder meg til å sjekke ut skiva og håper det er noen nye festlige bidrag fra Dev.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar